کدام پزشکی برای کراتینین 4 مرتبط با FSGS مراجعه می کنید؟

سه شنبه 24 مرداد 1396
ن : lafee

کدام پزشکی برای کراتینین 4 مرتبط با FSGS مراجعه می کنید؟

FSGS نشان دهنده گلومرول اسکلروز بخش مرکزی است که نسبتا شایع نوع بیماری کلیوی است. این باعث می شود که بیماران سطح کراتینین بالا را تجربه کنند، که باعث می شود بیماران از ناراحتی های زیادی در بدن مانند خستگی، کم خونی، سردرد، اشتهای کم، تجربه می کنند. در حالی که چه داروهایی به کراتینین 4 مرتبط با FSGS مراجعه می کنید؟

هنگامی که سطح کراتینین به اندازه کافی بالاتر باشد تا بیماران تغییراتی در بدن ایجاد کنند که نمی توانند تحمل کنند، دیالیز اغلب برای آنها پیشنهاد می شود. دیالیز درمان برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد خارج از بدن با کمک دیالیزر است. اگرچه دیالیز می تواند به بیماران کمک کند که سموم و مواد زائد مختلف را از بین ببرد، همچنین باعث می شود که بیماران عوارض جانبی زیادی داشته باشند. بدتر از همه، دیالیز فقط می تواند اندازه های کوچک مواد مانند کراتینین، اوره خون و آب اضافی را از بین ببرد.

بر این اساس، بیشتر و بیشتر بیماران میل به زندگی بدون انجام دیالیز را دارند، به همین علت، تعدادی از متخصصان کلیوی در بیمارستان کلیه بیماری شیجیاژوانگ که یک بیمارستان تخصصی در درمان بیماری کلیه است، برای سال ها با هم کار کرده اند یک سری درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه ایجاد کنید.

از آنجا که FSGS نوعی از اختلالات ایمنی است، ایمونوتراپی برای بیماران برای بهبود ایمنی و تنظیم اختلال ایمنی توصیه می شود. ایمونوتراپی شامل شش مرحله شامل تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت از سیستم ایمنی بدن است. با کمک این درمان، ایمنی می تواند بهبود یابد.

و پس از آن، درمان سم زدایی اتخاذ می شود تا به طور کامل حذف مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن، که نه تنها از آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین پاک کردن مواد سمی مختلف و مواد زائد در بازسازی سلول های کلیه و بافت بیمار نقش مهمی ایفا می کند.

در نهایت، درمان های طبیعی شامل ماساژ پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، ماساژ کپور، برای بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

با کمک این درمان ها، سطح کراتینین بالا می تواند به طور طبیعی و بنیادی کاهش یابد، و پس از آن شما می توانید یک زندگی بدون دیالیز زندگی می کنند.

آیا بیماران FSGS با کراتینین 4 هستند؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/fsgs-treatment/2316.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کدام پزشکی برای کراتینین 4 مرتبط با FSGS مراجعه می کنید؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.